Jakie cechy powinna mieć dobra zabudowa plandekowa czyli

"międzynarodówka"

 

1. Kabina sypialna klasyczna 

Kabina sypialna czyli tzw. "kurnik" jest dziś standardem przy ekspresowym przewozie towarów za granicę. W kategorii kabin pojedynczych czyli montowanych nad szoferką o pojemności jednej osoby mamy trzy dostępne rozmiary dopasowane do wysokości zabudowy:

Single S

kabina pojedyncza niska

do zabudowy o wys. wewn. 1980mm

Single M

kabina pojedyncza średnia

do zabudowy o wys. wewn. 2200mm

Single L

kabina pojedyncza wysoka

do zabudowy o wys. wewn. 2300mm


Zdjęcia powyżej pokazują jak duża jest przestrzeń wewnętrzna - laptop umieszczono dla lepszego odbioru skali.


2. Kabina sypialna powiększona Twin Cab

Coraz bardziej popularnym rozwiązaniem są kabiny podwójne tzw. Twin Cab - zawierające dwa łóżka (Twin Cab M i L) lub jedno łóżko i ogromną przestrzeń bagażową (Twin Cab S). Kabiny Twin Cab posiadają możliwość montażu wielu udogodnień typu stoliki rozkładane, kufry, telewizor czy lodówka.

Twin Cab S Twin Cab M Twin Cab L

do skrzyni o wysokości wew. 198 cm
 
jedno łóżko za fotelem kierowcy a
na piętrze dużo miejsca do przechowywania bagażu 
do skrzyni o wysokości wew. 198 cm
 
dwa łóżka - za fotelem kierowcy oraz na pietrze
 
do skrzyni o wysokości wew. 220 cm
 
dwa łóżka - za fotelem kierowcy oraz na piętrze,
przestrzeń na pietrze niezwykle obszerna


3. Doposażenie "klasyczne"

W międzynarodówkach najbardziej klasycznym doposażeniem czy nawet można rzec żelaznym standardem doposażenia jest: 

- listwa przeciwrowerowa - wymagana przepisami w Unii Europejskiej

- zbiornik na wodę 

- skrzynka narzędziowa - są niezwykle praktycznym rozwiązaniem na przechowywanie rękawic, płynów czyszczących i wszelkich akcesoriów potrzebnych kierowcy

 

 

standardowy zbiornik na wode jest wyposażony w zasobnik na mydło skrzynki narzędziowe dostępne są w rozmiarach 50L, 60L, 120L

Poniżej wyposażenie montowane bardzo często:

 

miechy powietrzne z manometrem

- służące do poziomowania pojazdu

ogrzewanie postojowe Webasto lub Eberspächer

4. Wnętrze zabudowy

Doposażeniem nowym ale już klasycznym stają się Punkty Szybkiego Mocowania PSM:

Punkty Szybkiego Mocowania można dowolnie układać na zabudowie - duża elastyczność w czasie mocowanie ładunku. Praktycznie nieograniczona liczba miejsc do wpięcia punktów (każde miejsce listwy obwodowej służy do montażu) Duża wytrzymałość na zrywanie
oświeltenie LED deskowanie aluminiowe lub drewniane

5. Wyposażenie "extra"

Kierowcy jeżdzący w długie trasy cenią komfort. Zabudowa Twin Cab oferuje wiele miejsca ale oprócz tego daje możliwość montażu wielu udogodnień które jeszcze parę lat temu były zarezerwowane dla aut klasy premium...

lodówka wysuwana dla Twin Cab stolik środkowy SR1 dla Twin Cab - pozwala na wygodne zjedzenie posiłku lub pracę z dokumentami telewizor z instalacją antenową dla kabin Twin Cab
 

6. Konstrukcja zabudowy

Regulacja wysokości i firana to również bardzo popularne rozwiązania które bardzo ułatwiają transport

Regulacja wysokości pneumatyczna lub dźwigniowa Firana boczna Drzwi aluminiowe

Pozwala przewieźć wysoki ładunek - mający nawet 2,5m wys. a jeśli ładunek jest niższy opuszczamy zabudowę dzięki czemu polepsza się aerodynamika oraz uiszczamy niższe opłaty przy przejazdach przez płatne tunele (stawka za przejazd zmienia się kiedy pojazd ma wys. pow. 3m)

Pozwala na załadunek boczny bez rozplandeczania całej zabudowy

Pozwalają na szybszy dostęp do ładunku od tyłu zabudowy.

 

Prezentowana  zabudowa dostępna dzięki firmie Moto Wektor Sp. z o. o.