OFERTA ZABUDÓW RENAULT MASTER 2015

Zapraszamy do obejrzenia przykładowych realizacji zabudów na Nowym Masterze z dynamicznym silnikiem BiTurbo:

- skrzynia podnoszona z windą - obejrzyj panoramę

 

W naszej ofercie znajdziecie między innymi zabudowy dostawcze:

 

Zabudowy skrzyniowe klasyczne

(obejrzyj panoramę)

Zabudowy superlekkie aluminiowe bezburtowe

(obejrzyj panoramę)

 
 

Skrzynie otwarte i wywrotki

Skrzynie z systemami firan, 

skrzynie podnoszone pneumatycznie oraz z przesuwanym dachem

(obejrzyj panoramę zabudowy z przesuwanymi firanami, oddzielnie suwanym dachem podnoszona pneumatycznie)

 
 

Chłodnie i kontenery izolowane

(chłodnia - obejrzyj panoramę)

(izoterma - obejrzyj panoramę)

Kontenery z plastra miodu lub z aluminium

(kontener z plastra miodu - obejrzyj panoramę)

 

 


NOWOŚĆ - PSM
 
PRZEDSTAWIAMY NOWOŚĆ W SYSTEMIE ZAMOCOWAŃ ŁADUNKU - ZASTĘPUJE KLASYCZNE PUNKTY MOCOWANIA
PUNKTY SZYBKIEGO MOCOWANIA - PSM
 
System  PSM to:
- elastyczność w sposobie mocowania ładunku (dowolne rozmieszczenie),
- praktycznie nieograniczona liczba miejsc do wpięcia punktów (każde miejsce listwy obwodowej służy do montażu).
 
 
 


 


NOWOŚĆ - TWIN CAB

Przedstawiamy kabinę sypialną Twin Cab L i dla dwóch osób. Dzięki przestronności tych kabin kierowca wygodnie wyśpi się w nocy ale skorzysta także na ergonomii przestrzeni dziennej. Kabina oferuje sporo miejsca na rzeczy osobiste i daje możlwiość montażu lodówki.

Najważniejsze cechy Twin Cab L:

Kabina podwójna wysoka

Dwa oddzielne i niezależne miesca sypialne. Jedno miejsce znajduje się za fotelami, drugie w kabinie górnej,

Duża przestrzeń dzienna umożliwiająca wygodne jedzenie posiłków (dzielona kanapa zamienia się w dwie obszerne pufy)

Duża przestrzeń bagażowa - dwa niezależne kufry umieszczone są pod dzieloną kanapą.

Do zabudowy o wysokości wew. 220 cm

Co wyróżnia kabinę Twin Cab L?

 

- jako jedyna na rynku oferuje dwie niezależne i rozdzielne przestrzenie sypialne (kabina kierowcy + kabina sypialna górna ) - co daje kierowcom większy komfort w czasie wypoczynku (dotychczasowe konstrukcje bazują na rozwiązaniu: dwa łóżka w kabinie kierowcy - jedno nad drugim natomiast kabina górna wykorzystywana była jako przestrzeń bagażowa),

- największa przestrzeń dzienna po złożeniu środkowego modułu kanapy,

- właz bezpieczeństwa, opcjonalny szyberdach,

- możliwość montażu lodówki samochodowej - pod kanapą. Specjalnie zaprojektowane miejsce pod kanapą umożliwia łatwe  umieszczenie lodówki do 35 litrów.

  

Zdjęcie dolnej kanapy